İletişim Merkezi

Aktif Bank İletişim Merkezi’ne nasıl başvurabilirim?

0850 724 30 50 numaralı telefondan ilgili menüyü tuşlayarak Aktifbank İletişim Merkezi’mize ulaşabilirsiniz.

Aktif Bank İletişim Merkezi'nden yapabileceğim işlemler nelerdir?

0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi' ni arayarak yapabileceğiniz işlemleri öğrenmek için lütfen tıklayınız.

Aktif Bank İletişim Merkezi'ni aramak ücretli midir?

0850 724 30 50 ile yapacağınız görüşmeler için kullanmakta olduğunuz telefon operatörünün belirlediği tarifeye bağlı olarak ücretlendirileceksiniz.

Aktif Bank İletişim Merkezini hangi saatlerde arayabilirim?

Aktif Bank İletişim Merkezini 7 gün 24 saati arayabilirsiniz.

İşlem saatleri nelerdir?

EFT İşlemleri 09.00-17.00 saatleri arasında yapılmaktadır. Bu saat dışında yapılabilen işlemler ertesi iş günü diğer bankaya gönderilecektir. EFT dışında yapacağınız işlemler için herhangi bir saat kısıtlaması yoktur.

Sesli yanıt sistemi işlem menüsünü nereden bulabilirim?

Aktif Bank İletişim Merkezi işlem menüsünü görmek için lütfen tıklayınız.

Şifrem bloke olduğunda ne yapmam gerekiyor?

Şifrenizin bloke olması durumunda 0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi'ni arayarak müşteri temsilcilerimizle görüşerek şifreniz üzerindeki blokeyi kaldırabilirsiniz.

Cihazında NFC özelliği olan ve yeni çipli kimlik kartına sahip olan müşteriler N Kolay uygulamasından şifremi oluştur menüsünde yer alan TC ile şifre belirleme seçeneği ile yeni İnternet Bankacılığı şifresi belirleyebilir. Yeni şifre belirlendiğinde bloke otomatik olarak çözülecektir.

Yaptığım işlemler için ücret ödemem gerekiyor mu?

Aktif Bank İletişim Merkezi'nden yapacağınız işlemler ücretsizdir.

Yaptığım işlemlerin dekontunu nasıl alabilirim?

0850 724 30 50 Aktif Bank İletişim Merkezi'ni arayarak müşteri temsilcilerimize talebinizi iletebilirsiniz.

Yurtdışından Aktif Bank İletişim Merkezi'ni nasıl arayabilirim?

Aktif Bank İletişim Merkezi' ni yurtdışından +90 850 724 30 50' yi tuşlayarak arayabilirsiniz.